Pytania do Burmistrza
Prosimy, aby zadawane przez Państwa pytania dotyczyły bieżących kwestii związanych z funkcjonowaniem miasta.
Zadawane w tym trybie pytania nie powinny:
- dotyczyć kwestii, których wyjaśnienie jest możliwe w innym przewidzianym do tego celu trybie (m.in. w trybie dostępu do informacji publicznej, w trybie skargowym itp.),
- zawierać treści uznawanych powszechnie za wulgarne lub obraźliwe,
- zawierać treści reklamowych lub promocyjnych,
- pełnić roli polemiki prowadzonej w odniesieniu do wcześniej zadawanych pytań.
Odpowiedzi na pytania udzielają z upoważnienia burmistrza kierownicy referatów Urzędu Miasta i jednostek organizacyjnych Gminy. W sprawach najistotniejszych odpowiedzi udziela bezpośrednio burmistrz. Dołożymy wszelkich starań, aby otrzymali Państwo odpowiedź w możliwie najkrótszym terminie, nie przekraczającym 14 dni.
Ze względu na brak możliwości edycji tekstu, prosimy o nieumieszczanie danych osobowych oraz teleadresowych w zadawanym pytaniu, jeśli nie wyrażają Państwo zgody na ich publikację.
Szanowny Panie,
inwestycje związane z podłączeniem linii telekomunikacyjnych są zadaniami wykonywanymi przez dostawców tych mediów i do nich proszę kierować zapytania.
Z poważaniem
z up. Burmistrza Miasta Milanówka
Andrzej Kaleta
Kierownik Referatu TOM
1. na spotkaniach z mieszkańcami prezentował Pan wizualizację planowanej modernizacji przystanku kolejowego - jakie są losy tego przedsięwzięcia i czy mógłby Pan zamieści na str. internetowej miasta projekty (budynki, peron), a nawet baner przy stacji;
2. od czego zależy decyzja o pokryciu jednego chodnika kostką brukową (bardzo brzydką i mniej praktyczną), innego zaś tradycyjnymi płytami chodnikowymi - jak nazwa wskazuje bruk powinien być na jezdni, płyty (o wiele ładniejsze i praktyczniejsze - to mój i wielu moich przyjaciół pogląd), na chodniku;
3. czy znowu będziemy czekać półtora roku na spotkanie z Panem?
Pozdrawiam
Szanowny Panie,
1. Prezentowany na spotkaniach z mieszkańcami slajd z wizualizacją przebudowanego budynku dworca PKP był tylko poglądowy; do czasu opracowania projektu i uzyskania wszystkich wymaganych prawem pozwoleń nie jesteśmy w posiadaniu żadnej dokumentacji. Opracowywany projekt dotyczy jedynie przebudowy budynku. Termin wykonania projektu upływa w IV kwartale 2013 roku. Po zatwierdzeniu projektu, zostanie ogłoszony przetarg na wybór wykonawcy przebudowy. Prace budowlane planowane są na 2014 rok.
2. Bardziej praktyczniejszą technologią wykonywania chodników jest układanie kostki betonowej, jej żywotność jest dużo większa, ulega też mniejszym odkształceniom z upływem lat. W chwili obecnej większość chodników będzie wykonywana z kostki. Kontynuując chodnik na danej ulicy, przy wyborze materiału brany jest pod uwagę dotychczasowe pokrycie powierzchni chodnika.
3. O terminach nowych spotkań z mieszkańcami zostaną Państwo powiadomieni. W celu załatwienia spraw można skorzystać z cyklicznych spotkań z Burmistrzem, na które zapraszamy.
Z poważaniem
z up. Burmistrza Miasta Milanówka
Andrzej Kaleta
Kierownik Referatu TOM
Szanowni Państwo,
Zadane pytanie dotyczy kwestii, których wyjaśnienie jest możliwe w trybie dostępu do informacji publicznej. Proszę zwrócić się do Urzędu Miasta Milanówka ze stosownym wnioskiem.
Z poważaniem
z up. Burmistrza Miasta Milanówka
Teresa Matuszewska-Gajewska
p.o. Kierownika Referatu Geodezji
i Gospodarki Przestrzennej
Szanowna Pani,
W odpowiedzi na Pani pytanie, dotyczące utworzenia placu zabaw, uprzejmie dziękujemy za wszelkie sugestie, zostaną one wzięte pod uwagę.
Mając na uwadze Pani propozycję, rozważymy utworzenie nowego placu zabaw dla najmłodszych Mieszkańców Miasta.
Z poważaniem,
z up. Burmistrza Miasta Milanówka
Anna Dziemiańczyk
Kierownik Referatu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Zielenią
Jestem pierwszym w Polsce a może i w Europie niepełnosprawnym, który jeżdżąc na wózku inwalidzkim uzyskał uprawnienia pilota ppgg, wykonuję loty nad miejscowościami kręcąc film i umieszczając go w Internecie , propagując uroki polskiej krainy, w ten sposób zbieram środki na realizowanie swej lotniczej pasji, głównym celem jest stworzenie strony WWW na której każdy będzie mógł obejrzeć z lotu ptaka, panoramę regionu, możliwości inwestycyjnych infrastruktury, interesującej go części Polski.
Za naprawdę niewielkie pieniądze zyskacie Państwo świetny materiał, który zaciekawi prócz mieszkańców również potencjalnych inwestorów, turystów, chętnych do osiedlenia.
O mnie http://lotniczapolska.pl/Dzien--ktory-zmienil-moje-zycie,9785
http://www.feniks.org.pl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=34&Itemid=79
W razie zainteresowania proszę o kontakt
509478044
Pozdrawiam
Szanowny Panie,
dziękuję za przesłaną wiadomość. Rozpatrzymy Pana ofertę i w razie zainteresowania skontaktujemy się w sprawie ewentualnej współpracy.
Jednocześnie informuję, że tryb „Pytań do burmistrza” służy zadawaniu pytań związanych z bieżącym funkcjonowaniem miasta. Wspomniane pytania nie powinny zawierać treści reklamowych lub promocyjnych. Dlatego w przyszłości proszę o przesyłanie podobnych ofert na adres: promocja@milanowek.pl
Pozdrawiam,
Jakub Karpowicz
Kierownik Referatu Komunikacji Społecznej
kom. 668 139 307
e-mail: jakub.karpowicz@milanowek.pl
Szanowny Panie,
W odpowiedzi na zadane pytania informuję:
1. Przystanek został umiejscowiony w najlepszym miejscu ulicy Falęckiej, nie zagrażającym użytkownikom ruchu drogowego i podróżnym, zostały zamówione ławki na wszystkie przystanki komunikacji miejskiej i stopniowo będą montowane. W kwestii umiejscowienia przystanku na ulicy Literackiej, rozważymy Pańską sugestię, jeśli będzie możliwość, to postaramy się wykonać.
2. Na skrzyżowaniu ulic Czubińskiej oraz Naddawki nie ma możliwości postawienia tablicy informacyjnej Urzędu z uwagi na fakt, iż teren ten stanowi prywatną własność. Jednocześnie informuję, że pierwotnie tablica informacyjna została ustawiona na skrzyżowaniu ulicy Czubińskiej oraz Wiejskiej, jednak po protestach właściciela została zdemontowana. Po dokonaniu rozpoznania terenu
w okolicach ulicy Czubińskiej z przykrością stwierdzam, iż Gmina Milanówek nie posiada żadnego terenu będącego jej własnością, co uniemożliwia zamontowanie tablicy na danym obszarze.
Informuję jednak, że została zamontowana nowa tablica informacyjna na ul. Podleśnej pomiędzy ulicami Niską oraz Owocową, z której mogą korzystać mieszkańcy.
Z poważaniem
z up. Burmistrza Miasta Milanówka
Andrzej Kaleta - Kierownik Referatu TOM
Michał Piwek - Kierownik Referatu Organizacyjnego
Czy w Milanówku obowiązują konkretne wytyczne co do wyglądu tabliczki z numerem domu (poza tymi, o których mowa w ustawie)? Z góry dziekuję za odpowiedź.
Szanowny Panie,
w odpowiedzi na Pana zapytanie, informuję, że uregulowania prawne dotyczące wyglądu tabliczek z numerem porządkowym zawiera art. 47b ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 17 maja 1989 Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.). Zgodnie z art. 47 b ust. 3 cytowanej ustawy organy jednostek samorządu terytorialnego, w drodze uchwały, mogą wprowadzić obowiązek umieszczenia na tabliczce z numerem porządkowym nazwy miejscowości, jednakże do dnia dzisiejszego taka uchwała nie została podjęta przez Radę Miasta Milanówka.
Jak wynika z powyższego jedyną podstawę prawną dotyczącą wyglądu tabliczek z numerem porządkowym na terenie miasta Milanówka stanowi Ustawa z dnia 17 maja 1989 Prawo geodezyjne i kartograficzne.
Z poważaniem
z up. Burmistrza Miasta Milanówka
Teresa Matuszewska-Gajewsja
p.o.kierownika Referatu GGiP
Szanowny Panie,
każdorazowo po emisji audycji „Dzień Milanówka w Radio Bogoria” Urząd Miasta Milanówka otrzymuje od grodziskiej stacji materiał nagraniowy. Jak poinformowała nas redakcja Radia Bogoria, w związku z problemami technicznymi jakie miały miejsce w dniu 2 lipca br., przez ok. godzinę urządzenia rejestrujące nie zapisywały nagrań. W związku z powyższym nie dysponujemy materiałem z udziałem Burmistrza Milanówka.
Z poważaniem,
z up. Burmistrza Miasta Milanówka
Jakub Karpowicz
Kierownik Referatu Komunikacji Społecznej
Jestem tegorocznym maturzystą z ZS1 przy ulicy Piasta 14 , łatwo się więc domyśleć że dla mnie nastał już okres wakacyjny i tu pojawai się moje pytanie. Czy dla tegorocznych licaalistów (młodzieży) jest jakaś praca wakacyjna w Mialnówku ? . Oczywiście przeglądałęm oferty pracy ale nie znalazłem żadnej dla młodieży dlatego kieruje właśnie pytanie tutaj, mam nadzieje że nie pomyliłem się pisząc tu a jeżeli tak to bardzo przepraszam i prosze podanie kantaktu gdzie powinienem sie skierować z moim problemem .
Pozdrawiam
Albert Kania
Szanowny Panie,
Zatrudnienie w Urzędzie Miasta odbywa się na podstawie ogłoszonych naborów i nie chodzi tu o pracę wakacyjną. Proponuję zgłosić się do Urzędu Pracy w Grodzisku Mazowieckim, zapewne posiadają oferty pracy wakacyjnej dla młodzieży.
Z poważaniem
z up. Burmistrza Miasta Milanówka
Anna Zajączkowska - Sekretarz Miasta Milanówka
Proszę o informację.
Szanowny Panie,
Mam świadomość, że polana przy skrzyżowaniu ulic Mickiewicza i Starodęby stanowi świetny plener do zorganizowania tego typu pokazu. Niestety nie mogę wskazać Panu komórki Urzędu odpowiedzialnej za wydawanie pozwoleń na organizowanie tam prywatnych imprez, ponieważ takowe pozwolenia nie są wydawane.
Z poważaniem
z up. Burmistrza Miasta Milanówka
Anna Zajączkowska - Sekretarz Miasta