Strona milanowek.pl wykorzystuje do działania pliki cookies. Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej »

[X] Zamknij

Pytania do Burmistrza

Prosimy, aby zadawane przez Państwa pytania dotyczyły bieżących kwestii związanych z funkcjonowaniem miasta.

Zadawane w tym trybie pytania nie powinny:

  • dotyczyć kwestii, których wyjaśnienie jest możliwe w innym przewidzianym do tego celu trybie (m.in. w trybie dostępu do informacji publicznej, w trybie skargowym itp.),
  • zawierać treści uznawanych powszechnie za wulgarne lub obraźliwe,
  • zawierać treści reklamowych lub promocyjnych,
  • pełnić roli polemiki prowadzonej w odniesieniu do wcześniej zadawanych pytań.

Odpowiedzi na pytania udzielają z upoważnienia burmistrza kierownicy referatów Urzędu Miasta i jednostek organizacyjnych Gminy. W sprawach najistotniejszych odpowiedzi udziela bezpośrednio burmistrz. Dołożymy wszelkich starań, aby otrzymali Państwo odpowiedź w możliwie najkrótszym terminie, nie przekraczającym 14 dni.

Ze względu na brak możliwości edycji tekstu, prosimy o nieumieszczanie danych osobowych oraz teleadresowych w zadawanym pytaniu, jeśli nie wyrażają Państwo zgody na ich publikację.


« Wróć do listy kategorii

Pytanie 14-01-2015, mela
Pani Burmistrz już jestem rozczarowana tym o czym czytam na stronach naszej gminy. Chodzi o godziny posiedzeń Rady Miasta Milanówka. Pani będzie tylko burmistrzem emerytów i rencistów, bo osoby pracujące nigdy nie będą w stanie zjawić się w godzinach południowych na żadnej sesji. Nic dziwnego,że w ulotce zapewniła Pani, że straż miejska nie będzie wyprowadzała z obrad krytykujących i nerwowych mieszkańców. Komisja edukacji godz.16, komisja praworządności i bezpieczeństwa 16,30, komisja budżetu 17,00. Jest wielu pracujących ale i chętnych do uczestnictwa w sesjach. Niestety Pani nam to ogranicza wyznaczając tak wczesną porę. PRZYKRO. Liczę że Pani to zmieni. DO ZOBACZENIA
Odpowiedź 19-01-2015

Szanowna Pani,
Też podzielam Pani pogląd na temat godzin posiedzeń Rady Miasta Milanówka. Uważam, że posiedzenia Rady Miasta powinny odbywać się w takich godzinach, aby  umożliwić w nich udział również pracującym mieszkańcom Milanówka. Niestety organizowanie pracy Rady Miasta, w tym ustalanie godzin rozpoczęcia sesji, należy do wyłącznej kompetencji przewodniczącej Rady, która ma na ten temat odmienną opinię. Pracami poszczególnych komisji też kierują ich przewodniczący i to oni ustalają godziny rozpoczęcia obrad komisji.  Tak więc również nie mam na to wpływu. Ze swej strony mogę jedynie umożliwić, wszystkim tym, którzy osobiście nie mogą wziąć udziału w obradach, obejrzenie nagrań z obrad komisji i sesji na naszej stronie miasta i plan ten powoli wdrażam w życie.


Z poważaniem
Wiesława Kwiatkowska
Burmistrz Miasta Milanówka

do góry strony
Pytanie 13-01-2015, Maria matuszewska
Dzień dobry,
Uprzejmie proszę o informację ile osób zatrudnionych jest w naszym Urzędzie Miasta (z wyszczególnieniem ilości pracowników w poszczególnych referatach), oraz jednostkach podległych UM (np. Spółka Wodna).
Z poważaniem Maria Matuszewska
Bibuła Milanowska.
Odpowiedź 26-01-2015

Szanowna Pani,
Poniżej przedstawiam stan zatrudnienia (na dzień 15 stycznia 2015 r.) w poszczególnych referatach Urzędu Miasta i jednostkach Gminy
 
Stan zatrudnienia na dzień 15 stycznia 2015 r.
                                                                                                                                Liczba osób      Liczba etatów
Urząd Miasta Milanówka                                                                                            78                       75,00
Kierownictwo                                                                                                                 4                         4,00
Biuro Rady Miasta                                                                                                        2                          2,00
Referat Budżetowo-Finansowy                                                                                   16                       16,00
Referat Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego                       8                         7,75
Referat Informatyki                                                                                                       3                         3,00
Referat Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych                                                           2                         1,15
Jednostka Realizacji Projektu                                                                                      4                         3,80
Referat Oświaty                                                                                                            3                         2,20
Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Zielenią                                                   5                         5,00
Referat Organizacyjny                                                                                               14                       13,25
Referat Komunikacji Społecznej                                                                                   4                        4,00
Referat Technicznej Obsługi Miasta                                                                            6                        6,00
Zespół Radców Prawnych                                                                                             1                        0,50
Samodzielne stanowisko ds. obrony cywilnej                                                              1                        0,50
Audytor wewnętrzny                                                                                                      1                        0,60
Urząd Stanu Cywilnego                                                                                                 3                        3,00
Punkt Konsultacyjno-Informacyjny dla Osób Uzależnionych i Ich Rodzin oraz dla Ofiar Przemocy w Rodzinie 
                                                                                                                                       3                         2,25
Jednostki organizacyjne Gminy   
Ośrodek Pomocy Społecznej                                                                                     31                       26,25
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej                                                     16                        15,50
Straż Miejska                                                                                                             18                        18,00
Milanowskie Centrum Kultury                                                                                     9                           8,25
Miejska Biblioteka Publiczna                                                                                      6                           5,25
Przedszkole Publiczne Nr1                                                                                       70                         66,88
Zespół Szkół Gminnych Nr 1                                                                                    66                         62,34
Szkoła Podstawowa Nr 2                                                                                           49                         44,93
Zespół Szkół Gminnych Nr 3                                                                                    66                         63,95
Milanowskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.                       13                         12,30
 


Z poważaniem
z up. Burmistrza Miasta Milanówka
Anna Zajaczkowska - Sekretarz Miasta Milanówka
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

do góry strony
Pytanie 10-01-2015, Writt
Dzień dobry,
Moje pytanie dotyka kwestii projektu regulaminu naboru na stanowiska w Urzędzie Miasta, co uważam za dobry pomysl - a to jedynie życie pokaże czy naprawdę sprawdzi się.
Moje pytanie dotyczy naboru pracowników do jednostek podległych Gminie - jak ZGKiM czy MPWiK, itd. Czy planuje Pani stworzenie regulaminu naboru do ww. Jednostek Miasta?
Odpowiedź 13-01-2015

Szanowny Panie,
Jednostki same tworzą swoje regulaminy naboru i będa je wykonywać wg analogicznych zasad. Urząd jest niejako pilotem. Po wdrożeniu w urzedzie będzie materiał wzorcowy do dalszego rozwijania tych działań.


Z poważaniem
Wiesława Kwiatkowska
Burmistrz Miasta Milanówka

do góry strony
Pytanie 19-12-2014, Paweł

Dzień Dobry
Pani Burmistrz bardzo proszę o poczytanie wcześniejszych pytań do burmistrza z różnych tematów , do tej pory była to jałowa rozmowa już nie z burmistrzem ale z jego pracownikami .
Pytania były konkretnie zadawane a odpowiedzi mocno wymijające tzn może i były dobre ale nie było efektów i działań magistratu .
Powiem krótko w wielu przypadkach była tylko ściema !!!
Życzę pani sukcesów i aby mogła pani oczyścić środowisko urzędu z niekompetencji .
Odpowiedź 29-12-2014

Szanowny Panie,
Bardzo dziękuję za cenną poradę. Wezmę ja sobie do serca. Zamierzam konkretnie, bez zbędnych ogólników odpowiadać na Państwa pytania. Obecnie wszystkie pytania przygotowują pracownicy merytoryczni, a ja je ostatecznie akceptuję.


Pozdrawiam
Wiesława Kwiatkowska
Burmistrz Miasta Milanówka

do góry strony
Pytanie 19-12-2014, Robert Marecki
Pani burmistrz, Pani rzecznik, Pani sekretarz: dlaczego na stronie naszego miasta tak rzadko pojawiają się nowe filmiki. Na stronie grodzisk.pl chyba co tydzień albo dwa publikują nowy film z jakiegoś fajnego wydarzenia. A u nas z tego co widzę to chyba raz na pół roku albo jeszcze słabiej. Wisi ten sam film od dobrych kilka miesięcy! Żyjemy w XXI wieku i chciałbym oglądać wideorelacje. Kamera w urzędzie to już nie jest niewiadomo co ale standard. Jeśli urzad jej nie ma to mozna kupic za stosunkowo nieduze pieniądze. chciałbym wchodzić na stronę i oglądać ciekawe rzeczy, a nie tylko komunikaty itp. itd. W końcu urzad i strona internetowa są utrzymywane z naszych (też moich) podatków! Kiedy jest szansa żeby się to zmieniło?
Odpowiedź 08-01-2015

Szanowny Panie,
Urząd Miasta Milanówka posiada kamerę, która znajduje się na wyposażeniu Referatu Komunikacji Społecznej. Dotychczas jednak kamera była wykorzystywana jedynie przy większych wydarzeniach miejskich (Dzień Milanówka, wystawa Jana Szczepkowskiego w Orońsku,  rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego, czy powitanie Nowego Roku). Organizacja Urzędu nie była przygotowana do tego, aby systematycznie umieszczać krótkie filmiki relacjonujące bieżące wydarzenia. W nowej kadencji zaplanowałam szerszą komunikację z Mieszkańcami, również z wykorzystaniem publikacji filmików na stronie miasta. W celu realizacji tego zamierzenia konieczne jest przeorganizowanie tego referatu i przygotowanie kadry do realizacji takich zadań, co uczynię w najbliższym czasie i takie materiały będą systematycznie publikowane.


Z poważaniem
Wiesława Kwiatkowska
Burmistrz Miasta Milanówka

do góry strony
Pytanie 28-10-2014, lorenz
Szanowny Panie dlaczego w poniedziałek w Urzędzie nie pracują wszyscy do 19 ? w pokojach zostaje po jednej osobie reszta pracowników wychodzi . o co chodzi ? czy częśc pracowników ma skrócony tydzień pracy ? lorenz
Odpowiedź 03-11-2014


Szanowny Panie,
Urząd Miasta w poniedziałki jest otwarty dla interesantów od godziny 8.00 do godz. 19.00. Aby zapewnić stałą obsługę klientów przez 11 godzin, urzędnicy pracują w systemie dwuzmianowym po 9 godzin. Jedni rozpoczynają pracę od godziny 8.00 i kończą o 17.00, a inni od godz. 10.00 i pozostają do 19.00.


Z poważaniem
z up. Burmistrza Miasta Milanówka
Anna Zajączkowska - Sekretarz Miasta Milanówka
 

do góry strony
Pytanie 23-10-2014, TAgremis
Panie Burmistrzu.
Może Pan podać jakie było zadłużenie miasta przed rozpoczęciem Pana obecnej kadencji a jakie jest obecne? Interesuje mnie również ile wynosiła obsługa długu w czasie Pana obecnej kadencji,
Odpowiedź 27-10-2014

Szanowny Panie,
Uprzejmie informuję, że zadłużenie z tytułu zaciągniętych przez gminę  kredytów i pożyczek  na dzień 31 grudnia 2010 roku wynosiło 26 585 416,70 zł, obsługa długu w latach 2011-2014 wyniosła 3 682 160,01 zł.
Obecnie tj. na koniec 2014 roku zadłużenie z tytułu zaciągniętych przez gminę  kredytów i pożyczek  wyniesie
24 097 974,75 zł. Ponadto miasto posiada zobowiązanie z tytułu wykupu wierzytelności (na realizację Przedszkola Nr 1) w kwocie 5 780 624,79 zł.


Z poważaniem
z up. Burmistrza Miasta Milanówka
Bożena Sehn - Skarbnik Miasta Milanówka

do góry strony
Pytanie 12-06-2014, Piotr
Czy planują Państwo przeprowadzenie szkolenia z "kulturalnej obsługi petentów" dla pracowników Urzędu Miasta? Niestety miałem ostatnio "przyjemność" kontaktu telefonicznego i czułem się jako intruz, który jeszcze dostał bezpodstawną "burę", że szukam człowieka z którym byłem umówiony na kontakt telefoniczny.
A może to taka polityka Urzędu aby działać jako skansen abyśmy mogli przypomnieć sobie jak byliśmy obsługiwani w biurach za czasów komuny?
Odpowiedź 13-06-2014

Szanowny Panie,
Staram się wpajać pracownikom zasady właściwej obsługi klientów i wymagam od nich uprzejmego zachowania. Aby móc wyjaśnić tę sprawę do końca i pouczyć pracownika, muszę wiedzieć z kim Pan rozmawiał. Proszę o przesłanie mi takiej informacji na maila sekretarz@milanowek.pl  Jednocześnie bardzo przepraszam, że nie został Pan należycie potraktowany i mam nadzieję, że był to tylko niechlubny wyjątek od reguły.


Z poważaniem
z up.Burmistrza Miasta Milanówka
Anna Zajączkowska - Sekretarz Miasta Milanówka

do góry strony
Pytanie 14-04-2014, Michalina
Dzień dobry, chciałabym bardzo podziękować za miłą obsługę w urzędzie. Spodziewałam się biurokracji ale spotkałam się z bardzo uprzejmą i pomocną obsługą, dzięki czemu moja wizyta w urzędzie trwała króciutko. Gdyby można było wysyłać do urzędu dokumenty e-mailowo w formie skanu, byłoby jeszcze łatwiej.
Odpowiedź 15-04-2014


Szanowna Pani
   Bardzo dziękuję za miłe słowa kierowane pod adresem urzędników. Z pytania nie wynika, w którym referacie załatwiała Pani sprawę więc nie umiem odnieść się do tego, czy dane dokumenty można było przesłać elektronicznie, czy nie. Jak najbardziej można kierować do Urzędu pisma drogą e-mailową na adres miasto@milanowek.pl , ale dotyczy to tylko tych wniosków, gdzie nie jest wymagany własnoręczny podpis, podobnie można przesyłać kopie dokumentów (a nie oryginały). Natomiast ci, którzy posiadają podpis elektroniczny bądź profil zaufany, mogą poprzez platformę e-PUAP składać drogą elektroniczną wszystkie pisma
i wnioski.


 


z up. Burmistrza Miasta Milanówka
Anna Zajączkowska
Sekretarz Miasta

do góry strony
Pytanie 10-04-2014, Grzegorz
Panie Burmistrzu kilka dni temu pod urzędem miała miejsce debata z udziałem telewizji na zaproszenie pewnej osoby nie związanej z Naszym pięknym Milanówkiem (ale chcącą robić tu interesy). Byłem tam i wiele słuszałem antyspołecznych zdań pod adresem Pana urzędu i Mieszkańców Milanówka. Chcę aby pan wiedział że Milanowianie nie pozwolą aby ktoś kto nie nosi w sercu Milanówka kierował oszczerstwa pod adresem Mieszkańców i nie dopuścimy do tego aby ktoś dla własnych korzyści budował sobie przestrzeń do własnych celów kosztem Mieszkańców. Chcę powiedzieć jeszcze że w poprzednich wyborach popełniłem wielki błąd głosując na kontkandydatkę . Tym razem stanę za Panem i to na Pana oddam swój głos w tym roku. Pozdrawiam, Grzegorz
Odpowiedź 11-04-2014

Panie Grzegorzu


Dziękuję za słowa wsparcia.
Jerzy Wysocki

do góry strony