Strona milanowek.pl wykorzystuje do działania pliki cookies. Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej »

[X] Zamknij

Aktualności

Strona główna» Aktualności

Odbiór azbestu

data wytworzenia: piątek, 23 stycznia 2015,
data aktualizacji: środa, 18 lutego 2015

Szanowni Mieszkańcy,

W związku ze zbliżającym się terminem ogłoszenia przez Wojewódzki Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie naboru wniosków w ramach programu „Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie województwa mazowieckiego”, Urząd Miasta Milanówka zaprasza mieszkańców do składania zgłoszeń posiadanych ilości wyrobów zawierających azbest.

Dofinansowaniem objęty jest koszt demontażu, zbierania, transportu, oraz unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest. Dofinansowanie nie pokrywa kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych lub elewacji.

Dofinansowanie dotyczy jedynie osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej.

Karty zgłoszeniowe dostępne są w formie elektronicznej w załączniku poniżej oraz w Urzędzie Miasta Milanówka, w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Zielenią, mieszczącym się na ul. Spacerowej 4. Wypełnione karty zgłoszeniowe należy dostarczyć osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres Urzędu Miasta Milanówka do dnia 24 lutego 2015 r.

Szczegółowych informacji udziela Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Zielenią, ul. Spacerowa 4, pokój 1, tel. (22) 758-30-61 wew. 221 w godzinach - poniedziałek: 8.00-19.00, wtorek – czwartek 8.00-16.00, piątek 8.00-15.00.

« Wróć do listy aktualności