Aktualności
XX Sesja VI kadencji Rady Miasta Milanówka
data aktualizacji: wtorek, 18 września 2012
Wiceprzewodniczący Rady Miasta Milanówka zawiadamia mieszkańców o zwołaniu XX Sesji VI kadencji Rady Miasta Milanówka w dniu 25 września 2012 r. (wtorek), o godz. 16.00 w budynku „B” Urzędu Miasta Milanówka przy ul. T. Kościuszki 45.
Porządek obrad sesji :
- Otwarcie XX Sesji Rady Miasta Milanówka.
- Przyjęcie porządku obrad Sesji.
- Przyjęcie protokołu z XVIII Sesji Rady Miasta Milanówka.
- Informacja o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze 2012 roku.
- Sprawozdanie Burmistrza.
- Podjęcie uchwał w sprawie:
a) likwidacji samorządowego zakładu budżetowego pod nazwą „Zakład Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej” z siedzibą w Milanówku w celu przekształcenia w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością,
b) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Milanówka na lata 2011 - 2021,
c) zmian budżetu Miasta Milanówka na 2012 rok,
d) podziału Gminy Milanówek na stałe obwody głosowania, ustalenia ich numerów, granic oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych,
e) podziału Gminy Milanówek na stałe okręgi wyborcze oraz ustalenia ich granic, numerów
i liczby radnych wybieranych w każdym okręgu,
f) udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Grodziskiego,
g) wyrażenia zgody na wieloletnią dzierżawę pawilonu handlowego,
h) zawarcia umowy dzierżawy na okres do 10 lat działki ew. nr 6 obr. 05-18 przy ul. Krasińskiego.
i) zawarcia umowy dzierżawy na okres do 10 lat działki ew. nr 1/4 obr. 06-03 przy ul. Warszawskiej,
j) zawarcia umowy dzierżawy na okres do 10 lat działki ew. nr 81/1, 81/2 obr. 06-08 przy ul. Warszawskiej.
- Rozpatrzenie skarg mieszkańców na Burmistrza Miasta Milanówka.
- Interpelacje i zapytania.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- Informacje Przewodniczącego Rady Miasta Milanówka.
- Sprawy różne.
- Zakończenie XX Sesji Rady Miasta Milanówka.
Z upoważnienia,
Przewodniczącej Rady Miasta Milanówka
Wiceprzewodniczący Karol Wójcik
« Wróć do listy aktualności