Aktualności
Strona główna» Aktualności
Utrudnienia w pracy Urzędu w dniach 30-31 stycznia br.
data wytworzenia: środa, 18 stycznia 2017,
data aktualizacji: poniedziałek, 30 stycznia 2017
data aktualizacji: poniedziałek, 30 stycznia 2017
W związku ze szkoleniami pracowników Referatu Budżetowo-Finansowego Urzędu Miasta Milanówka, informujemy, że w dniach 30-31 stycznia 2017 r. (poniedziałek-wtorek) w godz. 8:30-16:00 w Referacie nie będzie prowadzona obsługa interesantów i nie będzie można dokonywać wpłat na podatki i opłaty lokalne (w tym za wywóz śmieci).
Jednocześnie informujemy, że kasa w Budynku A przy ul. Kościuszki 45 będzie w tych dniach czynna w normalnych godzinach, w związku z tym możliwe będzie dokonywanie innych opłat. Za utrudnienia uprzejmie przepraszamy.
« Wróć do listy aktualności