Strona milanowek.pl wykorzystuje do działania pliki cookies. Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej »

[X] Zamknij

Aktualności

Strona główna» Aktualności

Utrudnienia w pracy Urzędu w dniach 30-31 stycznia br.

data wytworzenia: środa, 18 stycznia 2017,
data aktualizacji: poniedziałek, 30 stycznia 2017

W związku ze szkoleniami pracowników Referatu Budżetowo-Finansowego Urzędu Miasta Milanówka, informujemy, że w dniach 30-31 stycznia 2017 r. (poniedziałek-wtorek) w godz. 8:30-16:00 w Referacie nie będzie prowadzona obsługa interesantów i nie będzie można dokonywać wpłat na podatki i opłaty lokalne (w tym za wywóz śmieci).

Jednocześnie informujemy, że kasa w Budynku A przy ul. Kościuszki 45 będzie w tych dniach czynna w normalnych godzinach, w związku z tym możliwe będzie dokonywanie innych opłat. Za utrudnienia uprzejmie przepraszamy.

« Wróć do listy aktualności