Strona milanowek.pl wykorzystuje do działania pliki cookies. Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej »

[X] Zamknij

Aktualności

Strona główna» Aktualności

Utrudnienia w pracy urzędu

data wytworzenia: środa, 16 października 2013,
data aktualizacji: środa, 16 października 2013

18 października 2013 r. (piątek) w godzinach 8.00 – 15.00 planowana jest przerwa w dostawie energii elektrycznej m.in. w Urzędzie Miasta Milanówka przy ul. Kościuszki 45 (budynki „A” i „B”). Przerwa ta spowodowana jest pracami konserwacyjnymi stacji transformatorowej realizowanymi tego dnia przez Polską Grupę Energetyczną Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa. W związku z powyższym wystąpią utrudnienia w zakresie połączeń telefonicznych oraz komunikacji elektronicznej (e-mail). Jedynymi numerami wewnętrznymi funkcjonującymi tego dnia w budynkach „A” i „B” Urzędu Miasta przy ul. Kościuszki 45 będą:

- w. 115 – Referat Organizacyjny

- w. 120 – Referat Komunikacji Społecznej

- w. 175 - Podatki

- w. 200 – Punkt Obsługi Interesanta

- w. 222 i 217 – Sekretariat Burmistrza

Centrala Urzędu Miasta Milanówka: 22 758 30 61 lub 22 758 30 62.

Tego dnia czynny będzie również numer Biura Rady Miasta Milanówka: 22 758 34 21.

Powyższe utrudnienia nie obejmują budynku „C” Urzędu Miasta Milanówka (ul. Spacerowa 4).

Przepraszamy za zaistniałe z tego powodu niedogodności.

« Wróć do listy aktualności