Aktualności
XXIV Sesja VI kadencji Rady Miasta Milanówka
data aktualizacji: wtorek, 19 lutego 2013
Przewodnicząca
Rady Miasta Milanówka
zawiadamia mieszkańców o zwołaniu
XXIV SESJI
VI kadencji Rady Miasta Milanówka
w dniu 26 lutego 2013 r. (wtorek), o godz. 16.00
w budynku „B” Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Kościuszki 45
Porządek obrad sesji :
1. Otwarcie XXIV Sesji Rady Miasta Milanówka.
2. Przyjęcie porządku obrad Sesji.
3. Przyjęcie protokółu z XXIII Sesji Rady Miasta Milanówka.
4. Sprawozdanie Burmistrza.
5. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego,
b) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Milanówka na lata 20l3 - 2021,
c) zmian budżetu Miasta Milanówka na 2013 rok,
d) zawarcia umowy dzierżawy na okres do 5 lat, zabudowanej nieruchomości przy ul.Warszawskiej 18A,
e) wyrażenia zgody na realizację projektu pn.”Punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Milanówek” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programy Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013 oraz zabezpieczenia prawidłowego wydatkowania środków,
f) wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości na terenie gminy Milanówek,
g) przyjęcia Gminnego Programu Ochrony Środowiska dla Miasta Milanówka na lata 2012-2015 z perspektywą
do 2019 roku,
h) zmiany rozporządzenia w sprawie ustanowienia pomników przyrody położonych na terenie powiatu grodziskiego,
i) ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania nauczycielom szkół gminnych opłat za kształcenie pobieranych przez szkoły wyższe i zakłady kształcenia nauczycieli oraz przyjęcia planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli na 2013 r.,
j) ustalenia Regulaminu określającego tryb udzielania i rozliczania dotacji dla publicznych jednostek oświatowych, prowadzonych przez osoby prawne inne niż jednostki samorządu terytorialnego i osoby fizyczne oraz dla niepublicznych jednostek oświatowych oraz zakres i tryb kontroli prawidłowości ich wykorzystania,
k) nadania nazwy ulicy,
l) nadania nazwy ulicy,
m) nadania nazwy ulicy,
n) wyznaczenia przedstawiciela Rady Miasta Milanówka do składu Powiatowej Rady Zatrudnienia,
o) planu i zakresu kontroli Komisji Rewizyjnej.
6. Rozpatrzenie skarg mieszkańców.
7. Interpelacje i zapytania.
8. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
9. Sprawy różne.
10. Zakończenie XXIV Sesji Rady Miasta Milanówka.
Przewodnicząca
Rady Miasta Milanówka
mgr Maria Sobczak