Strona milanowek.pl wykorzystuje do działania pliki cookies. Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej »

[X] Zamknij

Aktualności

Strona główna» Aktualności

XXIV Sesja VI kadencji Rady Miasta Milanówka

data wytworzenia: wtorek, 19 lutego 2013,
data aktualizacji: wtorek, 19 lutego 2013

Przewodnicząca
Rady Miasta Milanówka
zawiadamia mieszkańców o zwołaniu

XXIV SESJI
VI kadencji Rady Miasta Milanówka


w dniu 26 lutego 2013 r. (wtorek), o godz. 16.00
w budynku „B” Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Kościuszki 45


Porządek obrad sesji :

1.    Otwarcie XXIV Sesji Rady Miasta Milanówka.
2.    Przyjęcie porządku obrad Sesji.
3.    Przyjęcie protokółu z XXIII Sesji Rady Miasta Milanówka.
4.    Sprawozdanie Burmistrza.
5.    Podjęcie uchwał w sprawie:
a)    stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego,
b)    zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Milanówka na lata 20l3 - 2021,
c)    zmian budżetu Miasta Milanówka na 2013 rok,
d)    zawarcia umowy dzierżawy na okres do 5 lat, zabudowanej nieruchomości przy ul.Warszawskiej 18A,
e)    wyrażenia zgody na realizację projektu pn.”Punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Milanówek” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programy Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013 oraz zabezpieczenia prawidłowego wydatkowania środków,
f)    wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości na terenie gminy Milanówek,
g)    przyjęcia Gminnego Programu Ochrony Środowiska dla Miasta Milanówka na lata 2012-2015 z perspektywą
do 2019 roku,
h)    zmiany rozporządzenia w sprawie ustanowienia pomników przyrody położonych na terenie powiatu grodziskiego,
i)    ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania nauczycielom szkół gminnych opłat za kształcenie pobieranych przez szkoły wyższe i zakłady kształcenia nauczycieli oraz przyjęcia planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli na 2013 r.,
j)    ustalenia Regulaminu określającego tryb udzielania i rozliczania dotacji dla publicznych jednostek oświatowych, prowadzonych przez osoby prawne inne niż jednostki samorządu terytorialnego i osoby fizyczne oraz dla niepublicznych jednostek oświatowych oraz zakres i tryb kontroli prawidłowości ich wykorzystania,
k)    nadania nazwy ulicy,
l)    nadania nazwy ulicy,
m)    nadania nazwy ulicy,
n)    wyznaczenia  przedstawiciela  Rady  Miasta  Milanówka  do  składu Powiatowej  Rady Zatrudnienia,
o)    planu i zakresu kontroli Komisji Rewizyjnej.

6.    Rozpatrzenie skarg mieszkańców.
7.    Interpelacje i zapytania.
8.    Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
9.    Sprawy różne.
10.    Zakończenie XXIV Sesji Rady Miasta Milanówka.

     Przewodnicząca
Rady Miasta Milanówka
   mgr Maria Sobczak

« Wróć do listy aktualności