OGŁOSZENIE KONSULTACJI PROJEKTU ZARZĄDZENIA W SPRAWIE USTALENIA WZORU WNIOSKU O ZAWARCIE UMOWY NAJMU LOKALU Z ZASOBU GMINY MILANÓWEK
Burmistrz Miasta Milanówka przedstawia do konsultacji projekt zarządzenia Burmistrza Miasta Milanówka w sprawie ustalenia wzoru wniosku o zawarcie umowy najmu lokalu z zasobu gminy Milanówek.
- Forma konsultacji: pisemna
- Termin konsultacji: od 28.01.2015 r. do 5.02.2015 r.
- Komórka Odpowiedzialna: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
- Osoba do kontaktu: Ewa Tatarek, tel. 22 755-81-89
- Adres e-mail: sekretariat@zgkim-milanowek.pl
Projekt zarządzenia zostanie przesłany drogą elektroniczną organizacjom pozarządowym oraz udostępniony będzie w wersji papierowej w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej przy ul. Spacerowej 4.
Na indywidualną prośbę organizacji, w uzasadnionej sytuacji, projekt może zostać przesłany w formie papierowej drogą pocztową.
Zapraszam przedstawicieli organizacji pozarządowych i innych podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego działających na terenie Milanówka, których działalność statutowa dotyczy projektu w/w zarządzenia do wnoszenia uwag i opinii w terminie od 28.01.2015 r. do 5.02.2015 r. za pośrednictwem załączonego formularza opinii.